Cina annuncia l'elevazione di e misure di quarantena d'ingressu

Cina hà annullatu a gestione di a quarantena di e persone chì entranu in u paese, è hà annunziatu chì ùn implementerà più e misure di quarantena per e persone infettate da a nova corona in u paese.L'autorità anu ancu annunziatu chì u nome "nova polmonite di a corona" serà cambiatu in "infezzione nova da coronavirus".

A Cummissione Naziunale di Salute di a Cina hà dettu in una dichjarazione chì i passageri chì vanu in Cina ùn anu micca bisognu di dumandà un codice di salute è esse in quarantena à l'entrata, ma anu da esse sottumessi à una prova di l'acidu nucleicu 48 ore prima di a partenza.

L'autorità facilitanu ancu i visi per i stranieri chì venenu in Cina, annullà e misure di cuntrollu di u numeru di voli internaziunali di passageri, è ripiglià gradualmente i viaghji in uscita per i citadini chinesi, hà dettu a dichjarazione.

A mossa marca chì a Cina rialzerà gradualmente u strettu bloccu di e fruntiere chì hè statu in piazza da quasi trè anni, è significa ancu chì a Cina si rivolge ancu più à "coesiste cù u virus".

Sicondu l'attuale pulitica di prevenzione di l'epidemie, i passageri chì vanu in Cina anu sempre esse messi in quarantena in un puntu di quarantena designatu da u guvernu per 5 ghjorni è stà in casa per 3 ghjorni.

L'implementazione di e misure di sopra hè favurevule à u sviluppu di u cummerciu internaziunale, ma porta ancu certe sfide è difficultà.U nostru KooFex hè cun voi, benvenutu in Cina


Tempu di Postu: Feb-13-2023